مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-24اقتصادي

هزینه 30 میلیاردی تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی/ قیمت 120 میلیونی لباس آتش نشانی


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:حدود 30 میلیارد هزینه تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی است چون صنعت گرانی است و بسیاری از تجهیزاتش وارداتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاح 3 ایستگاه و رونمایی از تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران و مهدی داوری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران برگزار شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح صد و سی و سومین ایستگاه آتش نشانی گفت: ما برای تبدیل شدن به یک سازمان چابک، حرفه ای و هوشمند در تلاشیم و تا حد زیادی این مسیر را طی کرده ایم اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی ادامه داد: زمان سفر آتش نشانی نسبت به سال گذشته 5 ثانیه بهبود یافته است.

داوری با بیان اینکه ایستگاه 133 در حریم تهران با مشارکت فرمانداری ساخته شده است و بعد از آن با توجه به اینکه در نزدیکی شهر قرار داشت تا حدود زیادی پوشش داخل شهری خواهد داشته گفت: این ایستگاه تحویل سازمان آتش نشانی شده و با اعتبارات سازمان موجود تکمیل و تجهیز شد.

وی افزود: حدود 30 میلیارد تومان هزینه تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی است چون صنعت گرانی است و بسیاری از تجهیزاتش وارداتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 30 میلیاردی تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی/ قیمت 120 میلیونی لباس آتش نشانی

هزینه 30 میلیاردی تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی/ قیمت 120 میلیونی لباس آتش نشانی