مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-24سياسي

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین


امام جمعه موقت ورامین بر ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین تاکید کرد و گفت: جهت بهره مندی مردم ورامین، قرچک و ری راه دسترسی به این آزادراه مشخص شود.

- حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص بزرگراه آبیک _ ورامین بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند طی سال های اخیر انجام شده، احداث بزرگراه ها است که در تحول و توسعه مناطق مختلف کشور تاثیرگذار بسیار بالایی داشته است.

وی ادامه داد: در سطح استان تهران احداث بزرگراه های ارزشمند توانسته است در جهت تسهیل دسترسی مردم و رونق اقتصادی و ایجاد شکوفایی در مناطق مختلف تاثیرگذار باشد که یکی از آن بزرگراه آبیک به ورامین است که بزودی افتتاح رسمی خواهد شد و در این خصوص باید از تمام عزیزانی که زحمت کشیدند و تلاش کردند تشکر کنم و قطعا احداث این بزرگراه هم در جهت پدافند غیر عامل و رشد و توسعه اقتصادی منطقه و از بن بست بیرون آوردن بسیاری از مناطق و دسترسی مردم کشورمان خصوصا استان تهران به مناطق مختلف بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: نکاتی در خصوص این بزرگراه است که لازم دانستم به عزیزانمان در قرارگاه خاتم الانبیا (ع) و تصمیم گیران دولتی اعلام کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین