مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-24ورزشي

انتقال پاس به همدان چگونه شکل گرفت/ تصمیم بیرون از فوتبال گرفته شد


سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان در واکنش به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون، توضیحاتی در خصوص انتقال تیم پاس از تهران به همدان ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در این خصوص گفت: پس از گذشت چند سال از حرفه ای شدن لیگ فوتبال، باشگاه های نظامی و انتظامی فعالیت های خود را در فوتبال حرفه ای با تقویت مالی و امکاناتی گسترش می دادند و مبالغ قابل توجه و بالایی از محل نیروهای مسلح برای بازیکنان طراز اول و حتی مربیان خارجی چون مصطفی دنیزلی هزینه می کردند.

مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان بیان داشت: در این هنگام که معنا و فرهنگ فوتبال حرفه ای کم کم در حال تعبیر درست قرار می گرفت، سازمان های بالادستی ورزشی در تعریف خود، فوتبال حرفه ای را مبتنی بر بنگاه های تجاری و بخش خصوصی و غیر دولتی (دولت به معنای حکومت) باشد.

و نباید از محل اعتبارات نهادهای نظامی و انتظامی و دولتی بهره مند شوند.

چرا که دستگاه های مربوطه هر کدام وظیفه و مسئولیت تعریف شده ای در سطح جامعه دارند و ورزش حرفه ای با وظایف و رویه های آنها همخوانی ندارد.

در همان زمان چند واقعه امنیتی و انتظامی مناطق مرزی روی داد که از دستگاه نظامی و انتظامی به فرماندهی کل قوا شکایاتی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پاس به همدان چگونه شکل گرفت/ تصمیم بیرون از فوتبال گرفته شد

انتقال پاس به همدان چگونه شکل گرفت/ تصمیم بیرون از فوتبال گرفته شد