مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-24حوادث

داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی داوری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پایتخت در مراسم افتتاح سه ایستگاه جدید آتش نشانی و رونمایی از تجهیزات این سازمان اظهار داشت: - مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح ایستگاه های جدید آتش نشانی گفت: هزینه هر لباس آتش نشانان حدود 120 میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی داوری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پایتخت در مراسم افتتاح سه ایستگاه جدید آتش نشانی و رونمایی از تجهیزات این سازمان اظهار داشت: تا کنون تعداد زیادی ایستگاه آتش نشانی در پایتخت افتتاح شده و زمان اعزام آتش نشانان به محل حادثه بسیار کوتاه تر شده است.

وی افزود: امروز یکی از این ایستگاه های جدید در حریم تهران مورد بهره برداری قرار گرفت که ساخت آن با مشارکت فرمانداری و استانداری صورت گرفته است، البته با اعتبارات سازمان تجهیز و تکمیل شده است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: هزینه تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی حدود 30 میلیارد تومان است و بسیاری از تجهیزات وارداتی بوده و گران تهیه می شود.

داوری خاطرنشان کرد: یکی از ایستگاه های جدید امروز ایستگاه 115 در خیابان سعدی و دیگری ایستگاه 116 در خیابان میرداماد است که هر دو این دو ایستگاه در محل پرترافیک ایجاد شده و جهت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است

داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است