مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-24بين الملل

انصارالله یمن ویدئوی مهمی درباره آمریکا و انگلیس منتشر کرد


دستگاه امنیت و اطلاعات در دولت صنعاء وابسته به انصارالله یمن ویدیویی را منتشر کرد که در آن اعتراف جاسوسان سازمان اطلاعات انگلیس که اخیرا بازداشت شدند، - دستگاه امنیت و اطلاعات در دولت صنعاء وابسته به انصارالله یمن ویدیویی را منتشر کرد که در آن اعتراف جاسوسان سازمان اطلاعات انگلیس که اخیرا بازداشت شدند، آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه امنیت و اطلاعات دولت صنعاء اعلام کرد: ابتدا افسران سازمان اطلاعات آمریکا این جاسوسان را به عضویت گرفته بودند و بعد آن ها را تحویل سازمان اطلاعات انگلیس دادند.

این جاسوسان اعتراف کردند که در ازای دریافت حقوق ماهانه به جمع آوری اطلاعات و داده هایی از پایگاه ها، اماکن امنیتی، مقرهای نظامی و تأسیسات غیرنظامی و تجاری در استان های مختلف می پرداختند.

به گفته دستگاه امنیتی صنعاء اعضای این باند جاسوسی به گردان مأموریت های ویژه تحت رهبری فایز المنتصر پیوستند و آموزش های نظامی را دریافت کردند.

این گردان برای جذب عناصری از استان های شمالی با هدف فعالیت اطلاعاتی به نفع متجاوزان انگلیسی و آمریکایی تأسیس شده است.

این دستگاه اعلام کرد: سازمان اطلاعات انگلیس و آمریکا و کشورهای ائتلاف عربی بر استان های شمالی و مشخصاً صنعاء و صعده متمرکز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن ویدئوی مهمی درباره آمریکا و انگلیس منتشر کرد

انصارالله یمن ویدئوی مهمی درباره آمریکا و انگلیس منتشر کرد