مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-24سياسي

دادستان جدید ارومیه معارفه شد


آیین تکریم و معارفه دادستان سابق و جدید ارومیه برگزار شد.

- علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی امروز 6 اسفند در آیین تکریم و معارفه دادستان جدید و سابق استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: امروز قوه قضاییه در آزمون بزرگی از خدمت و پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و سند تحول قضایی و دستورالعملها و اسناد بالادستی این مسیر را روشن کرده اند.

گروسی افزود: سند تحول قضایی از افتخارات بزرگ دستگاه قضایی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و دارای محورهای عملیاتی متعدد که با علم و عمل همراه است و تمامی کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی استان اهتمام جدی و کاملی در جهت پیاده سازی این سند مترقی دارند.

وی ادامه داد: بخشی از اجرای سند مربوط به بقیه دستگاهها خصوصاً دولت و سایر سازمانها و نهادها است که ارتباط بسیار مناسب و صمیمانه ای در این زمینه برقرار شده و امیدواریم این سند در استان به نحو مطلوب اجرا شود تا مردم از برکات این سند تحولی بهره مند شوند.

رییس شورای قضایی استان در ادامه با ارائه آماری اظهار کرد: آذربایجان غربی در اجرایی نمودن سند تحول قضایی خصوصاً توجه به حقوق عمومی، بیت المال و اراضی ملی با جدیت و قدرت و توان بالا عمل کرده، به طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید ارومیه معارفه شد

دادستان جدید ارومیه معارفه شد