مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-24پزشكي

آزمایشگاه های زنجان قادر به شناسایی کرونای انگلیسی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونای انگلیسی در استان زنجان مشاهده نشده ولی باید عنوان کرد آزمایشگاه های این استان قادر به تشخیص کرونای انگلیسی هستند.

- ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونای انگلیسی در استان زنجان مشاهده نشده ولی باید عنوان کرد آزمایشگاه های این استان قادر به تشخیص کرونای انگلیسی هستند.

علیرضا آرمانی کیان ظهر امروز (6 اسفندماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با ویروس کرونای انگلیسی، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به پرایمری که انستیتوپاستور به دلیل کار تخصصی آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان داده، آزمایشگاه های استان زنجان قادر به انجام کارهای اولیه و اصلی، اعم از شناسایی ویروس کرونای انگلیسی است.

وی با بیان اینکه ژن های مرتبط با ویروس انگلیسی را فقط انستیتوپاستور می تواند در سطح کشور انجام دهد، زیرا کار پردردسر، تخصصی و هزینه بر است، افزود: آزمایشگاه های استان زنجان با استفاده از پرایمرها می تواند تنها یکی بودن ژنوم ویروس کرونای انگلیسی را تشخیص دهد و در صورت مثبت شدن تست به انستیتوپاستور ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه های زنجان قادر به شناسایی کرونای انگلیسی است

آزمایشگاه های زنجان قادر به شناسایی کرونای انگلیسی است