مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-24اجتماعي

عدم اجرای عدالت آموزشی در مناطق شهری و عشایری


مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور گفت: امکانات آموزشی در مناطق شهری و عشایری قابل مقاسیه با یکدیگر نیست و دانش آموزان عشایری از حداقل آموزش ها برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور پیش از ظهر امروز در نشست خبری سفر به استان کرمانشاه که در سالن امید اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در 27 استان کشور 210 هزار دانش آموز عشایری شامل 52.

7 دانش آموز پسر و 47.

3 درصد دانش آموز دختر در حال تحصیل هستند که تعداد دانش آموزان دختر در طول مدت سه سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.

وی افزود: برای اجرای عدالت آموزشی و توسعه آموزش عشایری سه استان هرمزگان، مازندران و سیستان و بلوچستان به مجموعه آموزش عشایری کشور اضافه شده اند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور با اشاره به تعداد مدارس ثابت و سیار عشایری در کشور تصریح کرد: تعداد 210 هزار دانش آموز عشایری در 660 مدرسه ثابت و سیار با یک هزار و 330 کلاس درس در حال آموزش هستند و همچنین 39 مدرسه کپری و یک هزار 327 مدرسه کانتینری در کشور وجود دارد.

سیفی با بیان نیازها و کمبودها در حوزه توسعه آموزش عشایری گفت: تعداد 750 چادر و یک هزار کانکس برای برگزاری کلاس های درس در مناطق عشایری نیاز است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای عدالت آموزشی در مناطق شهری و عشایری

عدم اجرای عدالت آموزشی در مناطق شهری و عشایری