مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-24اقتصادي

رونمایی شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات با دسترسی به بازارهای محلی


شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات کشور با امکان اعتبارسنجی تامین کنندگان و مجهز به موتور جست و جو کار خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت دانش پارسیان، دکتر ابراهیم ابراهیم بای، ایده پرداز، سرمایه گذار و مدیرعامل شبکه آنلاین خرید و فروش کالا و خدمات(بایا)، در مراسم رونمایی از این پلتفرم با اشاره به این که بازارسازی، بازاریابی و فروش، لجستیک و توزیع، ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان کالا و خدمات از فعالیت های اصلی بایا به شمار می رود، بیان داشت: نحوه عملکرد شبکه خرید و فروش کالا و خدمات بر پایه پنج روش استوار است که عبارت از خدمات آنلاین، ارایه خدمات آنلاین توسط خدمت دهنده، هماهنگی آنلاین و مراجعه خدمت گیرنده به خدمت دهنده، هماهنگی آنلاین و مراجعه خدمت دهنده به خدمت گیرنده و در نهایت فروش و ارسال است.

هدف از ایجاد و راه اندازی این طرح برای مصرف کنندگان ساخت محیطی مناسب به منظور دسترسی به کالا و خدمات با کیفت و قیمت مناسب و برای تامین کنندگان کالا و خدمات توسعه بازار، تجاری سازی ایده ها، توسعه بازارهای محلی و صادرات عنوان شده است.

این شبکه در واقع بستر و زیرساختی است که امکان مبادله کالا و خدمات میان کسب و کارها (B2B) و فروش کالا و خدمات به مشتریان نهایی (B2C) را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات با دسترسی به بازارهای محلی

رونمایی شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات با دسترسی به بازارهای محلی