مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-25سياسي

در ایام نوروز مراکز غربالگری کرونا در ورودی شهرها ایجاد می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با توجه به احتمال مسافرت به شهرهای استان در ایام تعطیلات نوروزی، ضروری است تا در ورودی های شهر، - مراکز غربالگری ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام شود تا بتوان وضعیت کرونا را در بدون ورود به موج چهارم حفظ کرد.

بیش از 130 هزار نظارت بهداشتی از اماکن عمومی استان اردبیل انجام شده است در این نشست، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با اشاره به اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان گفت: با همکاری بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان، از ابتدای شروع این طرح تعداد بیش از 97 درصد جمعیت استان غربالگری شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری نیز این میزان از غربالگری کرونا را افزایش دهیم.

وی آمار تعداد افراد مشکوک به کرونا را در طول مدت غربالگری بیش از 8 هزار نفر عنوان کرد و افزود: این افراد با توجه به وضعیت و شدت درگیری با بیماری کرونا به بیمارستان های استان منتقل و یا در قرنطینه خانگی قرار گرفته و کادر درمانی استان نیز به صورت حضوری و یا تلفنی وضعیت این افراد را کنترل می کردند.

استاندار اردبیل همچنین تعداد توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه را بیش از 200 هزار مورد و و تعداد بسته بهداشتی را بیش از 450 هزار اعلام کرد و ادامه داد: در طول این مدت نیز بیش از 130 هزار نظارت و بازدید روزانه از اماکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام نوروز مراکز غربالگری کرونا در ورودی شهرها ایجاد می شود

در ایام نوروز مراکز غربالگری کرونا در ورودی شهرها ایجاد می شود