مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-25حوادث

آماده باش هلال احمر از 15 اسفند ماه/ سفرهای غیرضروری لغو شود


معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی از آماده باش هلال احمر این استان از 15 اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: بهتر است هم وطنان سفرهای غیرضروری را لغو کنند.

- غلامرضا صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: شب گذشته 2 تصادف زنجیره ای در خراسان رضوی داشتیم که تصادف رخ به رخ تریلی با خودرو تیبا در کیلومتر 45 محور رشخوار به تربت حیدریه که 2 تیم عملیاتی از پایگاه رشتخوار اعزام شدند که در این حادثه متأسفانه یک فوتی در این حادثه داشتیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود: تصادف زنجیره ای پنج خودرو تریلی، کامیون و سواری در کیلومتر 45 محور درگز به قوچان که 2 تیم عملیاتی به این حادثه اعزام شدند که متأسفانه در این حادثه 2 نفر از هموطنان جان باختند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: تصادف زنجیره ای وانت در کیلومتر 14 خلیل آباد به بردسکن 6 حادثه دیده داشت که 2 نفر به درمانگاه اعزام شدند.

صیادی تصریح کرد: سطح جاده ها در محورهای مشهد به سرخس، قوچان به درگز، قوچان به کلات، کلات به مشهد، مشهد به تربت حیدریه و قوچان به چناران شب گذشته به دلیل برودت هوا و بارش برف لغزنده بود.

وی از آماده باش نوروزی نیروهای هلال احمر خراسان رضوی از 15 اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: 29 پایگاه جدید امداد نوروزی در بحث خدمات نوروزی هلال احمر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر از 15 اسفند ماه/ سفرهای غیرضروری لغو شود

آماده باش هلال احمر از 15 اسفند ماه/ سفرهای غیرضروری لغو شود