مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 21:502021-02-25پزشكي

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: تعداد تست های مثبت کرونا در قم کمی افزایش یافته و روند بستری بیماران بستری هشدار دهنده است و همه مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از پیک مجدد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر نیز در مراسم تجلیل از مهندسان جهادی عرصه سلامت استان قم اظهار کرد: کار مهندسان در راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم شایسته تجلیل بود و اگر در آن زمان این کار صورت نمی گرفت شاهد رها شدن نیم کاره این پروژه همانند برخی پروژه های مشابه دیگر بودیم که خوشبختانه با جذب بودجه مناسب و همت استان امروز شاهد خدمات دهی این بیمارستان به بیماران کرونا یی و سایر بیماران هستیم.

وی افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم طبق آخرین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان ساخته شده و جز بهترین بیمارستان های کشور است و تاکید ما این بوده که این بیمارستان در گام اول به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهد چرا که هدف اصلی تکمیل آن نیز همین امر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز که در اختیار ارتش جمهوری اسلامی برای برپایی بیمارستان سیار قرار گرفته بود ؛ اقدامات بسیار مناسب و تاثیرگذاری صورت گرفت که این همکاری و همراهی جای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است