وضعیت نارنجی ناوگان زردکرونا آن قدر آسیبش زیاد بوده و هست که بسیاری از تاکسیرانان و خانواده هایشان زیر بار فشار اقتصادی کمر خم کرده و هنوز نتوانسته اند قامت راست کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه همشهری، کرونا که به کشور آمد، کمتر کسی جرأت می کرد سوار تاکسی شود اما با توجه به این که تاکسی ها نقش مهمی در جابه جایی شهروندان دارند، کم کم دوباره به چرخه حمل ونقل عمومی بازگشتند. کاورهای جداکننده میان راننده و مسافران، الزاماتی مانند سوارکردن حداکثر 3 مسافر، استفاده از ماسک و دستکش و رونق اپلیکیشن های پرداخت اینترنتی باعث شدند تا مردم با اطمینان بیشتری سوار تاکسی ها شوند. در این میان، خطوط مختلف تاکسیرانی تهران جانی دوباره گرفتند اما کرونا آن قدر آسیبش زیاد بوده و هست که بسیاری از تاکسیرانان و خانواده هایشان زیر بار فشار اقتصادی کمر خم کرده و هنوز نتوانسته اند قامت راست کنند. این در حالی است که جدا از موضوع معیشت تاکسیرانان، بخش مهمی از ناوگان تاکسیرانی در کشور به ویژه کلانشهر تهران فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارد. در تهران حدود 80 هزار دستگاه تاکسی وجود دارد و معیشت 320هزار نفر با این ناوگان گره خورده است. در یک سال گذشته و با توجه به کاهش تعداد مسافران به دلیل کرونا وضعیت معیشت رانندگان تاکسی سخت تر از گذشته شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |