مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-26بين الملل

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا: حمله به سوریه با دستور بایدن بود


حمله به سوریه با دستور بایدن بود نخستین حمله هوایی ارتش آمریکا در دوره ریاست جمهوری جو بایدن به دستور وی به مناطقی در مرز عراق و سوریه انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده سازمان ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده موسوم به سنتکام در صفحه توییتر خود بیانیه این ستاد درباره حمله دیشب آمریکا به سوریه را منتشر کرد و نوشت: به دستور جوبایدن رییس جمهوری آمریکا، نیرو های ارتش این کشور شامگاه پنج شنبه حملات هوایی علیه زیر ساخت های در شرق سوریه انجام دادند.

بیانیه ای سخنگوی پنتاگون جان کربی سخنگوی پنتاگون هم شامگاه پنج شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: به دستور رییس جمهور بایدن، نیرو های ارتش آمریکا اوایل عصر امروز حملات هوایی علیه زیرساخت های مورد استفاده گروه های شبه نظامی عراقی در شرق سوریه انجام دادند.

وی مدعی شد: این حملات در پاسخ به حملات اخیر علیه پرسنل آمریکا و ائتلاف در عراق و تهدید های مداوم این افراد انجام شده است.

سخنگوی پنتاگون ادامه داد که این حملات چندین تاسیسات واقع در یک نقطه کنترل مرزی را که توسط تعدادی از گروه های شبه نظامی استفاده می شد، از بین برد.

گزارش رسانه هاخبرنگار رویترز هم در وزارت دفاع ایالات متحده به نقل از یک مقام ناشناس در کاخ سفید مدعی شد که حمله هوایی آمریکا در شامگاه پنج شنبه حمله به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا: حمله به سوریه با دستور بایدن بود

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا: حمله به سوریه با دستور بایدن بود