مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-26اقتصادي

شیرینی و شکلات ایران به کدام کشورها صادر می شود؟


قائم مقام دبیرکل خانه صنعت ایران گفت: تولید کنندگان بزرگ شیرینی و شکلات زنجیره های خود را تکمیل کرده اند به طوری که اکنون با ایجاد دامداری شیر و کارخانه دیگر آرد مورد نیاز خود را تولید می کنند تا قیمت تمام شده آنها کاهش یابد.

- جی پلاس؛ آرمان خالقی درباره اهمیت و توسعه صنایع شیرینی و شکلات اظهار داشت: ظرفیت و کشش مصرف شیرینی و شکلات در کشور معلوم و از طرفی متاسفانه قدرت خرید مردم کاهش یافته است بنابراین جنب و جوش شرکت های بزرگ این صنعت حضور در بازارهای صادراتی است.

تسنیم نوشت: وی افزود: شرایط بازارهای جهانی نیز طوری شده که اگر تولید کننده ای از رقابت باز بماند و خطوط جدید خود را توسعه ندهند از رقابت و بازار باز می ماند و در واقع رقابتی که میان تولید کنندگان وجود دارد، رقابت برای حیات است.

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت ایران ادامه داد: تولیدکنندگانی که کیفیت و قیمت رقابتی و قابلیت صادرات دارند، در شرایط تشدید تحریم اگر نتوانند محصولات خود را صادر کنند برای ادامه کار، محصولات آنها به بازار داخلی سرازیر می شود که این امر منجر به آسیب دیدن شرکت های کوچک و متوسط خواهد شد.

خالقی ادامه داد: البته این شرایط برای دیگر تولیدات هم صدق می کند به طوری که اگر میوه را هم نتوان صادر کرد و عرضه آن در داخل افزایش یابد، قیمت ها در بازار داخلی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی و شکلات ایران به کدام کشورها صادر می شود؟

شیرینی و شکلات ایران به کدام کشورها صادر می شود؟