مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-26سياسي

اجازه تعرض به امنیت مردم داده نمی شود


امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به مسئله پیش آمده در سراوان گفت: همه بدانند که خط قرمز مردم، نظام و ملت، امنیت است، دشمنان خارجی و داخلی بدانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان فرمودند: نتیجه این ادبیات جز منفور شدن آنان در مقابل ملت ما نیست.

خطیب نماز جمعه زیراب باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حفظ وحدت، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند: حفظ وحدت بین تمام ارکان نظام، امروز یک اهمیت ویژه دارد و مسؤولان نظام وحدت و انسجام را حفظ کنند و باید به مردم نشان دهند که مانند مردم ولایت مدار هستند و ولی فقیه دیدبان قرآن، نظام و کشور هستند و امروز مسئولین باید با وحدت و یک صدا در مقابل دشمنان بایستند.

رضایی ضمن دعوت عمومی برای مشارکت در ساخت یادمان شهدای گمنام، گفت: به فرموده حضرت امام، شهدای گمنام در واقع امام زادگان هستند و امیدواریم مردم و مسؤولان در ساخت یادمان این شهدا قدم هایی بردارند و هر چند قدم هایی نیز برداشته شد و امیدواریم با همت فرماندار ضمن تبریک به ایشان که فرزند سوادکوه هستند و توانمندی ها و چالش ها را می دانند، منشاء خیر و برکت شوند، گام های مؤثر برداشته شود.

رضایی با اشاره به مسئله پیش آمده در سراوان، خاطر نشان کرد: همه بدانند که خط قرمز مردم، نظام و ملت، امنیت است و اگر انتقاد، مشکل یا کمبودی وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تعرض به امنیت مردم داده نمی شود

اجازه تعرض به امنیت مردم داده نمی شود