مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-27سياسي

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بافق افتتاح شد


شهردار بافق از افتتاح فاز اول بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این شهر و تکمیل نورپردازی و روشنایی این مسیر به همت شهرداری خبر داد.

- ایسنا/یزد شهردار بافق از افتتاح فاز اول بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این شهر و تکمیل نورپردازی و روشنایی این مسیر به همت شهرداری خبر داد.

سیدعلی نوروز زاده در آیین افتتاح این بلوار که با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (باقرآباد) به طول سه کیلومتر از میدان بهارستان تا میدان گردشگری طراحی شده است.

وی افزود: فاز اول این بلوار در محدوده قانونی شهر به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع با اعتباری بیش از 240 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به پیگیری ادامه این عملیات عمرانی با موافقت فرمانداری و از طریق بخشداری تصریح کرد: اهمیت احداث این مسیر مربوط به دسترسی ایده آل به نقاطی همچون کنارگذر شمالی، مزارع، روستاها و مناطق گردشگری شهرستان است که با همکاری و مشارکت فرمانداری، اعضای شورای شهر و مالکین شریف املاک واقع در مسیر در حال انجام است.

وی در خصوص روشنایی این مسیر تصریح کرد: البته روشنایی تمام معابر عمومی در زمره وظایف اداره برق بوده و شهرداری در این موارد به منظور زیبایی مسیر، پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بافق افتتاح شد

بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بافق افتتاح شد