مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-27بين الملل

بایدن: حمله به سوریه حاوی پیامی برای ایران بود


رییس جمهور جدید آمریکا مدعی شد که هدف از حمله شامگاه پنجشنبه جنگنده های این کشور به شرق سوریه، انتقال پیامی به ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از رویترز، جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا مدعی است که حملات شامگاه پنجشنبه جنگنده های آمریکایی علیه مواضعی در سوریه، حاوی پیامی برای ایران بوده است مبنی بر اینکه: نمی توانید بدون مجازات عمل کنید؛ پس مراقب باشید.

ادعا می شود که آمریکایی ها این حملات را که علیه مواضع مقاومت در منطقه بوکمال در شرق سوریه انجام شد؛ به تلافی حملات هفته گذشته به پایگاه نظامیان آمریکایی در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در حالی که گفته می شود طی حمله جنگنده های آمریکایی به شرق سوریه، 9 تاسیسات متعلق به مقاومت ویران شده است؛ مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا، اهمیت این اقدام را زیر سوال برد و با لحنی تمسخرآمیز خطاب به دولت جدید واشنگتن گفت: امیدوارم (جایی را هم زده باشید و) فقط بیابان را بمباران نکرده باشید.

اگر دنبال چیزی که واقعاً آمریکا را تهدید می کند، نرفته باشید؛ کارتان بیهوده است.

رجز خوانی بایدن در حالی است که ایران اقدام دولت جدید آمریکا را تجاوز آشکار به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و نقض قوانین حقوق بین الملل خواند که منجر به تشدید درگیری های نظامی و بی ثباتی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: حمله به سوریه حاوی پیامی برای ایران بود

بایدن: حمله به سوریه حاوی پیامی برای ایران بود