مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-27اقتصادي

مشکلات گردشگری مشهد ریشه در نابسامانی متولیان این صنعت دارد


مدیرعامل جامعه حرفه ای هتل آپارتمان های خراسان رضوی گفت: عدم وجود برنامه، چشم انداز و سیاست گذاری در حوزه گردشگری شهر مشهد سبب بروز مشکلات و مسائل زیادی در صنعت گردشگری خراسان رضوی و شهر مشهد شده است.

- مهدی آجیلیان عباسی در گفت وگو با ایسنا درخصوص دلایل استعفای خود اظهار کرد: همانطور که می دانید اتحادیه ها در شهرهای مختلف، اصنافی در زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل می دهند و از قانون نظام صنفی تبعیت می کنند.

به سبب غفلتی که وزارت میراث فرهنگی در سال های گذشته و درخصوص تشکیل تشکل های بخش خصوصی داشته، مجموعه های فعال حوزه گردشگری ازجمله هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرها به صورت مستقل اتحادیه تشکیل داده و بر همین اساس فعالیت می کردند که بسیاری از آن ها سابقه ای بیش از 20 یا 30 ساله دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه همواره به دلیل عدم تفویض اختیار و امورات تصدی گری در فرایند کار با اداره کل میراث فرهنگی درگیر بوده ایم، به گونه ای که اعلام می کردند تشکل هایی که زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارند، تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی نبوده و نمی توانند تفویض اختیار کنند.

اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی اغلب انرژی و زمان خود را صرف موضوعات تصدی گری می کند که نتایج آن نابسامانی و سوءمدیریت موجود در بخش گردشگری مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات گردشگری مشهد ریشه در نابسامانی متولیان این صنعت دارد

مشکلات گردشگری مشهد ریشه در نابسامانی متولیان این صنعت دارد