مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-27سياسي

جناب صندوق اعتباری هنر! پرداخت بیمه صدقه نیست، حق مسلم هنرمندان است


دردناکترین بخش حرف های دانش اقباشاویی این است که برخورد در شان با هنرمندان، نویسندگان و .

صورت نگرفته است و بیشتر انگار قرار است به آنها صدقه ای داده شود، - جناب صندوق اعتباری هنر! پرداخت بیمه صدقه نیست، حق مسلم هنرمندان است دردناکترین بخش حرف های دانش اقباشاویی این است که برخورد در شان با هنرمندان، نویسندگان و .

صورت نگرفته است و بیشتر انگار قرار است به آنها صدقه ای داده شود، و نگاهی تحقیر آمیز به هنرمندان بیمار یا خانواده های آنها دارند.

عصر ایران ؛ نهال موسوی - با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور ما و سایر نقاط جهان یکی از کمک های دولتی در بسیاری از کشورها به هنرمندان و علی الخصوص هنرمندانی بوده است که بازنشسته، مریض و یا بیکارهستند.

شب گذشته (جمعه 8 اسفند) دانش اقباشاوی - رییس انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینما - با حضور در برنامه هفت شبکه 3 از مشکلات هنرمندان و سینماگران و درارتباط با بیمه درمانی و بیمه تکمیلی هنرمندان حرف زد و گفت: ما در سطحی بالاتر از خانه سینما درگیر یک دست انداز به نام صندوق اعتباری هنر و بیمه تکمیلی هستیم و متوجه شده ایم وقتی با این صندوق در سطح مدیران خانه سینما تماس گرفته می شود خیلی خوش برخورد و خوشرو هستند، ولی وقتی از اعضای بدنه صنف تماس می گیرند کاری از پیش برده نمی شود و طبق گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب صندوق اعتباری هنر! پرداخت بیمه صدقه نیست، حق مسلم هنرمندان است

جناب صندوق اعتباری هنر! پرداخت بیمه صدقه نیست، حق مسلم هنرمندان است