مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 19:152021-02-27اقتصادي

جشن نیکوکاری در بهاباد غیر حضوری برگزار می شود


با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه های نیکوکاری و بدلیل ویروس کرونا ، جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد به صورت غیر حضوری و هوشمند برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، حمید دهقان بهابادی عصرامروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد با شعار عیدی برای همه در روزهای 13 و14 و15 اسفند برگزار و کمک های خیرین برای نیکوکاران در شب عید جمع آوری می شود.

وی با بیان این که در روز جشن نیکوکاری هشت پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمکهای مردم نوع دوست را بعهده دارند، افزود: مردم خیر و نیکوکار بهاباد سال گذشته مبلغی بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند.

رییس کمیته امداد بهاباد  از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت: ما با تاسی از آموزه های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.

دهقان تصریح کرد: جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان و نیازمندان جامعه با شعار عیدی برای همه در روزهای 13 و 14 و 15 اسفند ماه در کلیه مدارس و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی های نماز جمعه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در بهاباد غیر حضوری برگزار می شود

جشن نیکوکاری در بهاباد غیر حضوری برگزار می شود