مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 21:002021-02-27اقتصادي

طراحی اولین پلت فرم خودرو توسط قطعه سازان/تولید خودروی سدان تا سال 1401


اولین پلت فرم خودرو متعلق به قطعه سازان کشور طراحی می شود و تولید انبوه خودروی سدان بر روی این پلت فرم سال 1401 آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان، HearTect سوزوکی و SA هیوندای مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.

در عین حال این پروژه در رده یکی از 9 مگاپروژه وزارت صمت و تعاون در سال 1400 قرار گرفته و قرار است با مشارکت قطعه سازان بزرگ بخش خصوصی به مرحله تولید برسد.

یکه فلاح، رییس هیات مدیره گروه صنعتی چکاد در این جلسه مشورتی گفت: مراحل اجرایی تولید نسخه سدان پلتفرم ysf1 آغاز شده است و با توجه به قرار گرفتن پروژه در لیست مگاپروژه های تولید داخل، ساخت پروتوتایپ ها برای انجام تست های فنی و دریافت استانداردها سال 1400 آغاز خواهد شد.

وی با اعلام  اینکه طراحی این پلتفرم کامل خودرو برای اولین بار در کشور توسط بخش خصوصی صورت گرفته است، گفت: در حال فراهم سازی امکانات فنی و مالی برای تولید هستیم.

یکه فلاح گفت: دوران بسیاری از کسب و کارها که به صورت انحصاری در کشور فعالیت می کردند به سر آمده  درحالی که پیش از این غیرممکن به نظر می رسید و امروز شاهد آن هستیم که صنایع موتورسیکلت سازی، بانک و بیمه، پیمانکاران عمومی، پتروشیمی، ماشین سازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اولین پلت فرم خودرو توسط قطعه سازان/تولید خودروی سدان تا سال 1401

طراحی اولین پلت فرم خودرو توسط قطعه سازان/تولید خودروی سدان تا سال 1401