مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:252021-02-28ورزشي

برد نماینده کرمانشاه در مقابل افشید قم/ «پدیده» به صدر گروه صعود کرد


مالک باشگاه و سرمربی تیم پدیده غرب گفت: در رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور تیم پدیده غرب در مقابل تیم افشید قم به پیروزی رسید.

- عبدالرضا عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: در رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور تیم پدیده غرب به میزبانی قم در مقابل تیم افشید قم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

وی افزود: در نیمه اول بازی از سوی تیم پدیده غرب گل زده نشد و نتوانستیم فرصت ها را به گل تبدیل کنیم اما در نیمه دوم با راهنمایی و مشورت، بازیکنان موفق شدند و گل های بیشتری زده شد.

مالک باشگاه و سرمربی تیم پدیده غرب ادامه داد: هم اکنون با 14 امتیاز در صدر جدول هستیم، در جمعه تاریخ 15 اسفندماه با تیم گهر دورود لرستان به میزبانی استان کرمانشاه به رقابت خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: از مسئولین گله مندیم چرا که تیم پدیده غرب را که تاکنون افتخارات زیادی را به عنوان معرف استان کرمانشاه کسب کرده است، حمایت نکرده اند، شایسته است از تیمی که در صدر جدول قرار دارد و همین طور به عنوان نماینده کرمانشاه در مسابقات حضور پیدا می کند توجه کافی صورت گیرد تا شاهد ادامه فعالیت ها و پیشرفت روزافزون این تیم باشیم.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد نماینده کرمانشاه در مقابل افشید قم/ «پدیده» به صدر گروه صعود کرد

برد نماینده کرمانشاه در مقابل افشید قم/ «پدیده» به صدر گروه صعود کرد