مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-28بين الملل

توجیه بایدن برای حمله به سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با ارسال نامه ای به نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان و پاتریک لیهی رییس موقت مجلس سنای این کشور، - رییس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای به کنگره، سعی کرد به بهانه جلوگیری از حملات بیشتر به نظامیان آمریکایی در عراق، حمله به شرق سوریه را توجیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه با ارسال نامه ای به نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان و پاتریک لیهی رییس موقت مجلس سنای این کشور، دستور خود برای حمله تجاوزکارانه به شرق سوریه را توجیه کرد.

به نوشته وبگاه بلومبرگ ، بایدن در این نامه - که بعد از اعتراض و انتقاد برخی قانون گذاران دموکرات به این تصمیمش ارسال شده - مدعی شد با حمله به اهدافی در شرق سوریه قصد داشته از تداوم حملات به نظامیان آمریکایی و متحدان این کشور در عراق جلوگیری کند.

در این نامه که متن آن بامداد یکشنبه توسط کاخ سفید منتشر شد، آمده است: برای دفاع و حفاظت از پرسنل و شرکای ما در برابر این حملات و همچنین حملات آتی، طبق اختیارات قانون اساسی برای اعمال قدرت رزمی به عنوان فرمانده کل قوا، این اقدام نظامی را هدایت کردم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه بایدن برای حمله به سوریه

توجیه بایدن برای حمله به سوریه