مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-28بين الملل

درگذشت رهبر فرهنگی و سنتی بوگ وِرِ اوگاندا/ همواره حامی ایران بود


پیکر، بیشاپ جون پاپ تیست کریسوس تام وایابیره، دومین پادشاه قدرتمند سنتی و رهبر فرهنگی بوگ وِرِ اوگاندا که همواره از مواضع بین المللی ایران حمایت می کرد، - شنبه گذشته در زادگاهش آرام گرفت.

خبرگزای مهر، گروه فرهنگ و اندیشه - رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا: پیکر، بیشاپ جون پاپ تیست کریسوس تام وایابیره، دومین پادشاه قدرتمند سنتی، با نفوذ و رهبر فرهنگی بوگ وِرِ اوگاندا که طی سال های گذشته با رایزنی فرهنگی کشورمان در کامپالا روابط بسیار صمیمی داشت، شنبه گذشته در زادگاهش برای همیشه آرام گرفت.

وی که همواره از مواضع بین المللی جمهوری اسلامی ایران حمایت می کرد در سن شصت و چهار سالگی بر اثر ابتلا به کرونا در اوگاندا به همراه مقامات کابینه خود با قزلسفلی در محل نمایندگی فرهنگی دیدار به عمل آورد.

رایزن فرهنگی نیز در پاسخ به آن دیدار در مراسم پنجمین سالگرد تاجگذاری وی در شهرستان بوگ وِرِ با پوشش لباس فرهنگی - سنتی که مورد تحسین قرار گرفت شرکت کرد و در سخنانی خود ضمن عرض تبریک سالگرد پنجمین سالگرد تاجگذاری گفت: مردمی بودن، برخورداری از شناخت و جهان بینی وسیع، تواضع و بصیرت، دفاع از حق، حمایت از مظلوم و … از جمله عوامل موفقیت و محبوبیت آن شخصیت فرهنگی – سنتی تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت رهبر فرهنگی و سنتی بوگ وِرِ اوگاندا/ همواره حامی ایران بود

درگذشت رهبر فرهنگی و سنتی بوگ وِرِ اوگاندا/ همواره حامی ایران بود