مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-28ورزشي

تصویب بودجه 9570 میلیارد تومانی شهرداری اصفهان


در جلسه شورای شهر اصفهان، لایحه برنامه و بودجه 1400 شهرداری پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق در صحن علنی شورا به رأی گذاشته شد و در غیاب دو عضو شورای شهر با 10 رأی موافق به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت اله نوروزی صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که مراحل پایانی تصویب بودجه سال 1400 به ی ورزشکار به سمت خیابان بعثت، سه راه نقشینه، خیابان عاشق اصفهانی و میدان جوان و سپس از بین دو حصه شمالی و جنوبی به سمت بزرگراه شهید اردستانی عبور می کردند، اما امروز مسیر بدون هیچ گونه مانعی را از دروازه ورودی دولت آباد به سمت جاده فرودگاه حرکت می کنند، هیچ کس نمی تواند از اهمیت این موضوع غافل شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفاری خط دو مترو از سمت غرب با حضور مسؤول دفتر رییس جمهور توضیح داد: در خط دو مترو اتفاق بزرگی رخ داده است زیرا از دو جبهه کاری دستگاه تی.

بی.

 ام به سمت میدان امام علی(ع) حرکت می کند، تاکنون در جبهه شمال شرقی در 2 خط نزدیک به 8 کیلومتر حفاری شده است.

نوروزی همچنین بیان کرد: از مجموع 16 ایستگاه خط دو مترو، 12 ایستگاه با پیشرفت فیزیکی حدود 98 درصد ساخته شده و 4 ایستگاه دیگر نیز در دستور کار اجرا قرار گرفته است تا به سرعت آزادسازی ها انجام گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 9570 میلیارد تومانی شهرداری اصفهان

تصویب بودجه 9570 میلیارد تومانی شهرداری اصفهان