مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-28سياسي

«همت پنج، به گوشم» رونمایی شد/آرزوی روایتگری نویسنده از مدافع حرم


کتاب «همت پنج، به گوشم» در انتشارات به نشر رونمایی شد.

- کتاب همت پنج، به گوشم در انتشارات به نشر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همت پنج به گوشم هشتمین کتاب از مجموعه کتب مدافعان حرم نشر 27 بعثت است که به روایت زندگی جاویدالاثر شهید مدافع حرم اصغر فلاح پیشه پرداخته شده است.

کتاب حاضر به قلم سمیرا خطیب زاده است.

شهید فلاح پیشه از مدافعان حرم لشکر 27 محمدرسول الله (ص) است که در واحد مخابرات مشغول به خدمت بودند و برحسب تخصصی که داشتند بعداً به جمع مدافعان حرم پیوستند و در 22 بهمن 1394 به مقام شهادت نائل گشتند هنوز که هنوزه پیکرشان به وطن برنگشته است.

کتاب حاضر شامل 23 فصل است که فصل های فرد آن به زبان همسر شهید و در فصل های زوج دانای کل به روایت خاطرات خانواده شهید و همرزمان و دیگر آشنایان پرداخته شده است.

خطیب زاده در این مراسم ضمن عرض تسلیت عقیله بنی هاشم زینب کبری (س) بیان کرد: تقارن وفات حشرت زینب (س) با رونمایی کتاب شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) را به فال نیک می گیرم.

اگر روایتگری این بانو از حادثه کربلا نبود، قیام امام حسین (ع) در کربلا محبوس می ماند و این رسالت تمام کسانی است که در حوزه ایثار و شهادت قلم می زنند، چراکه اگر این رسالت را به درستی انجام ندهند، قطعاً افراد دیگری هستند که بعد از حادثه های عظیمی مثل کربلا، دفاع مقدس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همت پنج، به گوشم» رونمایی شد/آرزوی روایتگری نویسنده از مدافع حرم

«همت پنج، به گوشم» رونمایی شد/آرزوی روایتگری نویسنده از مدافع حرم