مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-01اقتصادي

500 هزار یورو ذخیره ارزی کمیته ملی المپیک برای رویدادهای 1400


کمیته المپیک برای اعزام کاروان به رویدادهای 1400 که المپیک در راس آنها قرار دارد، 500 هزار یورو ارز تامین کرده اما طبق برآورد صورت گرفته باید سه برابر این رقم را به ذخایر ارزی خود اضافه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از مجموع رویدادهای جمعی و فراگیر در سطح آسیا و جهان که اعزام کاروان به آنها در برنامه 1400 کمیته ملی المپیک قرار دارد، برگزاری بازی های ساحلی آسیا در چین فعلاً منتفی شده و هنوز زمان جدید آن هم توسط شورای المپیک آسیا (OCA) مشخص نشده است.

به جز این اما برگزاری دیگر رویدادهایی که تشکیل و اعزام کاروان به آنها در حیطه اختیارات کمیته ملی المپیک است - تا به امروز و طبق برنامه از پیش اعلام شده- به قوت خود باقی است و بر همین اساس تامین ارز مورد نیاز برای آنها توسط تصمیم گیرندگان این کمیته پیگیری می شود.

طبق پیش بینی های اولیه و برای اعزام کاروان به رویدادهای سال آینده که بازی های لغو شده ساحلی آسیا هم یکی از آنهاست، حداقل 2 میلیون یورو ارز نیاز است.

نیمی از این ارز یعنی یک میلیون یورو قرار است برای المپیک هزینه شود.

کمیته ملی المپیک تا به امروز 500 هزار یورو از ارز لازم و پیش بینی شده را تامین و ذخیره کرده است.

با لحاظ کردن لغو بازی های ساحلی آسیا در چین و اینکه هنوز زمان جدید آن مشخص نشده، رویدادهایی که حضور در آنها در برنامه کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار یورو ذخیره ارزی کمیته ملی المپیک برای رویدادهای 1400

500 هزار یورو ذخیره ارزی کمیته ملی المپیک برای رویدادهای 1400