مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-01اجتماعي

رتبه اول اردبیل در استقرار ثبت الکترونیکی نسخ


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در ارزیابی کشوری، استان اردبیل رتبه اول را در استقرار سامانه ثبت الکترونیکی نسخ بیمه ای در سطح کشور به دست آورد.

- ایسنا/اردبیل مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در ارزیابی کشوری، استان اردبیل رتبه اول را در استقرار سامانه ثبت الکترونیکی نسخ بیمه ای در سطح کشور به دست آورد.

قادر برجی در جلسه هماهنگی سازمان های بیمه گر در اردبیل اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در استان اردبیل با پوشش 600 هزار نفر از جمعیت استان و ارائه خدمات نوین به آنها سعی می کند تا با کمترین هزینه، با کیفیت ترین خدمات را برای بیمه شدگان ارائه کند.

وی تصریح کرد: در هفته های اخیر و با توقف در صدور دفترچه های کاغذی، این سازمان مکلف شده تا خدمات خود را به صورت آنلاین و بر خط به بیمه شدگان ارائه کند که این امر در کنار صرفه جویی چاپ و هزینه کاغذ، نوعی تسهیل در فرآیند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: تأمین اجتماعی در حذف دفترچه های کاغذی و توقف در چاپ این دفترچه ها پیشقدم بوده و انتظار می رود بیمه سلامت و نیروهای مسلح نیز در این پروسه به عنوان یک الزام و تکلیف دولتی اقدامات لازم و زیرساخت های مناسب را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اردبیل در استقرار ثبت الکترونیکی نسخ

رتبه اول اردبیل در استقرار ثبت الکترونیکی نسخ