مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-01سياسي

بسیج مروج باورها، معرف ارزش هاو جلوه ی ظهور درخشان فضائل الهی است


بسیج از نقطه نظر فلسفه حیات، مروج باورها، معرف ارزش ها و جلوه ی ظهور درخشان فضائل الهی اسلام در کالبد بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین که در سالن شهید فهمیده برگزار شد طی سخنانی، گفت: انقلاب اسلامی بعثت مجدد و طلوع خورشید اسلام است.

وی با بیان اینکه نجات بشریت از اسارت در میدان برده داری مدرن عالم از آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای انسان ها است تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند.

فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح کرد: هرگاه خورشید طلوع کند کافران آرایش می گیرند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند جلال و جمال خود را کامل می کند و نورش را به تمامی جلوه گر می کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به برافروخته شدن پرچم بیداری در جهان، مطرح کرد: انقلاب ما انقلاب آگاهی بود و بشریت را بیدار کرد و دیگر تکرار این بیداری در جهان قابل مهار نیست.

وی با اشاره به تأثیر انقلاب بر مقاطع تاریخی آینده و گسترش جغرافیای اسلام، ادامه داد: عناصر تشکیل دهنده اسلام عالمگیر خواهد شد و این بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت ها را خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مروج باورها، معرف ارزش هاو جلوه ی ظهور درخشان فضائل الهی است

بسیج مروج باورها، معرف ارزش هاو جلوه ی ظهور درخشان فضائل الهی است