مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-01سياسي

فرمانده کل سپاه: اگر جامعه ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می خورد


فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت ها را خواهیم دید، گفت: دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین که در سالن شهید فهمیده برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعثت مجدد و طلوع خورشید اسلام است.

وی با بیان اینکه نجات بشریت از اسارت در میدان برده داری مدرن عالم از آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای انسان ها است تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند.

فرمانده کل سپاه پاسدارن با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح کرد: هرگاه خورشید طلوع کند کافران آرایش می گیرند تا نور خدا را خاموش کنند، اما خداوند جلال و جمال خود را کامل می کند و نورش را به تمامی جلوه گر می کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به برافروخته شدن پرچم بیداری در جهان، مطرح کرد: انقلاب ما انقلاب آگاهی بود و بشریت را بیدار کرد و دیگر تکرار این بیداری در جهان قابل مهار نیست.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب بر مقاطع تاریخی آینده و گسترش جغرافیای اسلام، ادامه داد: عناصر تشکیل دهنده اسلام عالمگیر خواهد شد و این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: اگر جامعه ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می خورد

فرمانده کل سپاه: اگر جامعه ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می خورد