مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-02سياسي

افتتاح مرکز تخصصی ویژه بیماران کرونایی با حضور امیر حاتمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی در آیین افتتاح مرکز درمانی شهید فتح آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع سلامت که عاشقانه و مجاهدانه در سنگر دفاع از سلامت مردم جان خود را نثار کردند با اشاره به خدمات گرانسنگ شهید .

- با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع، مرکز درمانی شهید فتح آبادی، جهت ارائه خدمات تخصصی به بیماران کرونایی افتتاح و همزمان دو بخش جدید MRI پیشرفته و سنگ شکن برون اندامی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی در آیین افتتاح مرکز درمانی شهید فتح آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع سلامت که عاشقانه و مجاهدانه در سنگر دفاع از سلامت مردم جان خود را نثار کردند با اشاره به خدمات گرانسنگ شهید فتح آبادی در بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران که در راه خدمت به بیماران کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: این شهید والا مقام و شهید حبیب الله محمدخانی، از کارکنان شریف و خدوم بیمارستان شهید چمران در راه دفاع از سلامت ملی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاردند و نامشان برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

وی با بیان اینکه افتتاح مرکز درمانی تخصصی ویژه بیماران کرونایی به نام شهید فتح آبادی می تواند ارائه خدمات به بیماران کووید 19 را در سطح بالاتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز تخصصی ویژه بیماران کرونایی با حضور امیر حاتمی

افتتاح مرکز تخصصی ویژه بیماران کرونایی با حضور امیر حاتمی