مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:162021-03-02اقتصادي

دریافت کنندگان نشان و تندیس امین الضرب معرفی شدند


در پنجمین مراسم اعطای نشان و تندیس امین الضرب از 9 نفر از فعالان عرصه تولید و صنعت کشور از جمله محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت توسط اتاق بازرگانی تهران تقدیرشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پنجمین مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب اکبر لاجوردیان، از  پیشکسوتان صنعت و بنیانگذاران گروه صنعتی بهشهر، از سوی اتاق بازرگانی با اهدای نشان امین الضرب مورد تقدیر قرار گرفت.

علی اصغر سعیدی، استاد دانشگاه و دارنده نشان امین الضرب از اولین دوره این مراسم، این نشان را در غیاب اکبر لاجوردیان تحویل گرفت.

*  اهدای نشان امین الضرب به رضا تهرانچی  در ادامه این مراسم رضا تهرانچی، کارآفرین پیشکسوت و بنیانگذار گروه صنعتی ویتانا، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امین الضرب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

علی اصغر سعیدی، استاد دانشگاه و دارنده نشان امین الضرب، در غیاب رضا تهرانچی، این نشان را دریافت کرد.

* اهدای نشان امین الضرب به غلامرضا ذوالنوری پدرگبه ایران   همچنین در ادامه این مراسم غلامرضا ذوالنوری ، کارآفرین پیشکسوت در عرصه فرش ایرانی و پدر گبه ایران، به پاسداشت یک عمر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، از سوی اتاق بازرگانی تهران با اهدای نشان امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کنندگان نشان و تندیس امین الضرب معرفی شدند

دریافت کنندگان نشان و تندیس امین الضرب معرفی شدند