مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-02فرهنگي

راهیابی 4 روستای همدان به جشنواره روستاهای دوستدار کتاب


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: چهار روستای استان همدان از شهرستان های کبودراهنگ، نهاوند و بهار به مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران راه یافتند.

- عاطفه زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از ابتدای شهریورماه با اعلام فراخوان آن از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی بود اما فعالیت کتابخانه های در اقصی نقاط همدان به ویژه روستاها متوقف نشد و برنامه های متنوعی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: در این جشنواره، 1900 روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور آثار و مستندات خود را به دبیرخانه مرکزی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب ارسال کردند.

وی با بیان اینکه پرونده 24 روستا از استان همدان به دبیرخانه ارسال شد ادامه داد: هیات داوران این جشنواره در مرحله اول 113 روستا و منطقه عشایری را برای داوری در مرحله دوم انتخاب کردند و داوران مرحله دوم این جشنواره از میان این آثار، 55 روستا و منطقه عشایری از 20 استان را منتخب اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 4 روستای همدان به جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

راهیابی 4 روستای همدان به جشنواره روستاهای دوستدار کتاب