مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-02اقتصادي

اجرای طرح «کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد» در لرستان


کارشناس مسئول اداره کل بهزیستی لرستان گفت: کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با همکاری رسانه های مکتوب و برخط استان برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان کارشناس مسئول اداره کل بهزیستی لرستان گفت: کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با همکاری رسانه های مکتوب و برخط استان برگزار می شود.

معصومه بیرانوند امروز در کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد که در سالن جلسات بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون در راستای تبلیغ خط ملی اعتیاد 26 بنر با موضوع آگاه سازی مردم در سطح استان نصب شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه 3000 پوستر تهیه و توزیع شده و همچنین یک موشن گرافیک در این زمینه تولید شده که به زودی منتشر خواهد شد بیرانوند با اشاره به اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در استان، عنوان کرد: این طرح با نگاه ویژه به مواد گُل و شیشه اجرا می شود.

کارشناس مسئول دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی لرستان ادامه داد: ما در هر زمینه با کمبود اعتبار روبرو هستیم و در اجرای این طرح انتظار داریم که رسانه های برخط و مکتوب همانند گذشته پای کار باشند.

وی با اشاره به عوارض مخرب مصرف گل و شیشه روی ذهن، گفت: این اثرات مخرب قابل بازگشت و پاک شدن نیست که باید در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد» در لرستان

اجرای طرح «کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد» در لرستان