مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-02اقتصادي

سمنان در شاخص فضای کسب و کار رتبه اول کشور را دارد


استاندار سمنان با بیان اینکه این استان در شاخص فضای کسب و کار رتبه اول کشور را دارد، گفت: از نظر بیکاری نیز این استان یکی از کمترین میزان بیکار را در سطح ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر بعد از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه برخی تکنولوژی های مورد استفاده در کشور به جز در مواردی خاص جزو تکنولوژی های روز دنیا نیست که این امر هزینه ها را افزایش می دهد، تاکید کرد: کیفیت محصولات تولیدی استان و کشور ما خوب است، اما متأسفانه بسته بندی خوبی نداشته و نظارت مناسبی بر روند صادرات آنها نمی شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد محصولات تقلبی و بی کیفیت را وارد یا صادر می کنند که گلایه هایی را ایجاد می کند، افزود: بخش اساسی مشکلات در کشور ما ناشی از فشارهای اقتصادی آمریکا و همکاری بخشی از دولت های دیگر با آمریکا است اما صادر کنندگان افسران جبهه اقتصادی محسوب می شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه خوشبختانه در استان سمنان از نظر نرخ بیکاری وضعیت خوبی داریم و در شاخص فضای کسب و کار نیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده ایم، تاکید کرد: سمنان در جلب رضایتمندی مردم طی دو سال اخیر مستمراً به عنوان استان برتر کشور معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان در شاخص فضای کسب و کار رتبه اول کشور را دارد

سمنان در شاخص فضای کسب و کار رتبه اول کشور را دارد