مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-03حوادث

کوهنورد مصدوم تهرانی در ارتفاعات قله دماوند نجات یافت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از عملیات موفق تیم های امدادی این جمعیت به کوهنورد تهرانی که در مسیربرگشت از صعود زمستانه به قله دماوند دچارمصدومیت شده بود، - خبر داد.

جمشید نیک زاد درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اطلاع رسانی مرکز 112 هلال احمر مبنی بر حادثه دیدن کوهنورد تهرانی در منطقه آبشار یخی قله دماوند بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل مستقر در پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه به منطقه اعلام شده اعزام شد.

وی افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه و جمعیت هلال احمر آمل پس از دسترسی به کوهنورد در بارگاه سوم قله دماوند، این کوهنورد را برای مداوای بیشتر به پایین قله انتقال دادند.

رییس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد، کوهنورد تهرانی روز گذشته پس از صعود به قله دماوند در مسیر برگشت در منطقه آبشار یخی دچار آسیب شدید از ناحیه مچ پا شد که با تلاش و کوشش فراوان توانست خودش را به بارگاه سوم برساند.

نیکزاد تصریح کرد، پس از دسترسی نجاتگران به مصدوم و تثبیت موقعیت وی، مصدوم به منطقه گوسفند سرا منتقل وحال عمومی نیزاکنون رضایتخش اعلام شده است.

وی درعین حال از کوهنوردان خواست در زمان حاضر از صعود انفرادی به مناطق کوهستانی این شهرستان به خصوص قله دماوند خودداری کنند و اگر قصد صعود به مناطق کوهستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنورد مصدوم تهرانی در ارتفاعات قله دماوند نجات یافت

کوهنورد مصدوم تهرانی در ارتفاعات قله دماوند نجات یافت