مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-03سياسي

250 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند


مدیرکل دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی کشور از حمایت 250 هزار زن سرپرست خانوار در این سازمان خبر داد و گفت: به همت مددکاران اجتماعی توانمندسازی این افراد در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه عباسی بعدازظهر چهارشنبه در همایش مددکاری اجتماعی و سلامت اجتماعی به میزبانی سالن شهید شاهورانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه سلامت اجتماعی درگرو نهاد خانواده و توسعه یافتگی جامعه است، ابراز داشت: مددکاران اجتماعی به عنوان متولیان اصلی افزایش سطح اجتماعی، انسجام و سلامت جامعه تلاش می کنند که توانمندسازی یکی از برنامه های آن ها به شمار می رود.

وی بابیان اینکه 250 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، افزود: مددکاران اجتماعی با توجه به دانش، ارزش و مهارتی که دارند می کوشند تا سلامت اجتماعی را در جامعه حاکم کنند لذا آموزش این افراد در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده وزنان سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه توسعه یافتگی زمانی روی می دهد که هم بستگی اجتماعی، سلامت اجتماعی و مشارکت عمومی تحقق یابد، ابراز داشت: با توجه به اینکه خانواده مهم ترین رکن در کسب سلامت اجتماعی محسوب می شود لذا مددکاران نیز کار خود را از این قسمت پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند

250 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند