مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-03سياسي

1350 میلیارد تومان برای اتمام پروزه های نیمه تمام کردستان مصوب شد


در سفر معاون اول رییس جمهوری به کردستان اختصاص یک هزار و 350 میلیارد تومان برای تسریع در اتمام پروژه های در دست اقدام تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در شورای اداری استان کردستان و جشنواره شهید رجایی که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به معلولین از زمان فعالیت مشاور استاندار در امور معلولین در استان چندین برابر شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: وظیفه داریم قانونی که تحت عنوان حمایت از معلولین وجود دارد را مورد توجه قرار داده و به آن عمل کنیم چون قرار نیست انسانی به خاطر یک نقص عضو از حق و حقوق اجتماعی خود محروم بماند.

وی با بیان اینکه 10 درصد جامعه معلولین هستند، گفت: از مدیران و مسئولان انتظار هست که به سادگی از کنار جامعه معلولین عبور نکنند و به وظایفی که در این حوزه دارند عمل کنند.

وی اضافه کرد: باید در استان یک هدف گذاری در زمینه رشد مصارف به منابع بانکی داشته باشیم چراکه کردستان نیاز به توسعه دارد از این رو باید سرمایه گذاری با تزریق منابع بانکی در استان صورت بگیرد.

استاندار کردستان افزود: حرکت های از عملکرد مدیران گله مند هستم، گفت: مدیران ما باید خودشان در ین حوزه پیش قدم بوده و الگویی برای مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1350 میلیارد تومان برای اتمام پروزه های نیمه تمام کردستان مصوب شد

1350 میلیارد تومان برای اتمام پروزه های نیمه تمام کردستان مصوب شد