مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-04سياسي

6 جایگاه سوخت CNG پرخطر در همدان وجود دارد/ 30 جایگاه کم خطر هستند


مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه 6 جایگاه سوخت CNG پرخطر در سطح استان فعال است گفت: 30 جایگاه سوخت CNG کم خطر هستند.

- محمد مددی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ایمن سازی جایگاه های CNG از سال 92 فرآیند آن در استان ها به سازمان استاندارد واگذار شده و این کار را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ما در استان 48 جایگاه CNG فعال داریم که فرایند استانداردسازی توسط سازمان انجام می شود گفت: این جایگاه ها توسط شرکت های بازرسی که نماینده ما هستند، تایید صلاحیت شده و به صورت دوره ای بر اساس چک لیست بررسی می شوند.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان کرد: جایگاه های CNG از نظر ایمنی استاندارد در سه وضعیت قرار می گیرند؛ یکی وضعیت پرخطر، یکی وضعیت با خطر متوسط و دیگری وضعیت کم خطر است که بر اساس روند اجرایی جایگاه های پرخطر اجازه فعالیت ندارند.

وی تاکید کرد: طبق بازرسی ها اگر برای ما محرز شود که جایگاه سوختی پرخطر است ابتدا به شرکت پخش فرآورده های نفتی مکاتبه کرده و شرکت پخش طی فرصتی از جایگاه می خواهد که ایمن سازی کند و اگر ایمن سازی نکند، سوخت آنها قطع خواهد شد.

مددی با بیان اینکه 6 جایگاه سوخت اکنون در همدان وضعیت پرخطر دارند گفت: پرخطر بودن آنها به شرکت پخش اعلام می شود و آنها طبق دستورالعمل های خود برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 جایگاه سوخت CNG پرخطر در همدان وجود دارد/ 30 جایگاه کم خطر هستند

6 جایگاه سوخت CNG پرخطر در همدان وجود دارد/ 30 جایگاه کم خطر هستند