مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-04اقتصادي

آزادراه غدیر نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: آزادراه غدیر (چرم شهر- آبیک) نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد.

- کرج - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: آزادراه غدیر (چرم شهر- آبیک) نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جهانگیر شاهمرادی صبح پنجشنبه در هفتاد و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به مسئله تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کوثر اظهار داشت: هنگام انتقال نواحی صنعتی مانند کوثر از جهاد کشاورزی به شرکت شهرک های صنعتی، یکسری خدماتی در گذشته در آن نواحی وجود داشته است که واحدهای صنعتی هم می توانند از آن خدمات بهره مند شود.

وی افزود: ارائه هرگونه خدمات جدید در نواحی صنعتی تغییر یافته به شهرک های صنعتی به محض ایجاد بر اساس قیمت تمام شده و مطابق با محاسبه متراژ از واحدهای صنعتی اخذ می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با این توضیح که در حال حاضر طبق آخرین محاسبات انجام شده هر واحد صنعتی با متراژ حدود 3 هزار متر در شهرک صنعتی کوثر برای اتصال به تصفیه خانه فاضلاب باید بالغ بر 27 میلیون تومان هزینه پرداخت کند، بیان کرد: از شرکت شهرک های صنعتی و مدیران مربوطه در این حوزه درخواست می شود که در آستانه سال تخفیف حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه غدیر نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد

آزادراه غدیر نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد