مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-04اقتصادي

دغدغه کمبود آب شرب همدان رفع شده است/ انسداد 4 هزار حلقه چاه غیرمجاز


استاندار همدان با اشاره به رفع دغدغه کمبود آب شرب در استان گفت: هر دو سال یک سد ساختیم و بیش ز 4 هزار حلقه چاه غیرمجاز را مسدود کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازهمدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی مردم، آب شرب بود که امروز طی اقداماتی این مشکل رفع شده است تصریح کرد: طی سیاست های اتخاذ شده و برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیشگیری از فرو نشست ها و فرو چاله های استان، بیش از 4 هزار حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.

وی گفت: در راستای مدیریت منابع آب در استان همدان که مسأله بسیار مهم و حیاتی است که زندگی مردم امروز و آینده به آن وابسته است هر دو سال یک سد ساختیم.

استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه های برتر در تحقق سند راهبردی و عملیای معرفی خواهند شد افزود: البته دستگاه هایی که از اجرای این برنامه جا ماندند، هنوز فرصت دارند که خلأهای پیش آمده را جبران کنند و عملکرد دستگاه خود را به این سند تطبیق دهند.

وی با بیان اینکه 90 درصد برنامه های سند عملیاتی توسعه استان، توسط دستگاه های اجرایی محقق شده است اظهار کرد: ناظرین بر عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان ها، گزارش نهایی خود از میزان عمل به سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه کمبود آب شرب همدان رفع شده است/ انسداد 4 هزار حلقه چاه غیرمجاز

دغدغه کمبود آب شرب همدان رفع شده است/ انسداد 4 هزار حلقه چاه غیرمجاز