مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-05اقتصادي

طرح تحول نظام سلامت چه تاثیری بر رضایت بیماران داشته است؟


پژوهشگران با انجام یک مطالعه میزان رضایت بیماران یک بیمارستان از اجرای طرح تحول نظام سلامت را بررسی کرده و با سال های قبل مقایسه کردند.

- پژوهشگران با انجام یک مطالعه میزان رضایت بیماران یک بیمارستان از اجرای طرح تحول نظام سلامت را بررسی کرده و با سال های قبل مقایسه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح تحول نظام سلامت از اواسط اردیبهشت 1393 با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات سلامت، کاهش پرداخت از جیب مردم و بهبود کیفیت خدمات سلامت در کشور اجرا شد.

این طرح در حوزه درمان دارای هفت بسته برنامه کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاهی، برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج، برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان های دولتی، برنامه ماندگاری پزشکان در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، برنامه حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های دولتی، برنامه ارتقای کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان های دولتی و برنامه ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین بود.

براساس این طرح، کلیه بیمارستان های دانشگاهی کشور(561 بیمارستان) ملزم به ارایه خدمات بستری مورد نیاز بیماران بوده و نباید بیماران را برای دریافت خدمات، دارو و ملزومات به بخش خصوصی ارجاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول نظام سلامت چه تاثیری بر رضایت بیماران داشته است؟

طرح تحول نظام سلامت چه تاثیری بر رضایت بیماران داشته است؟