مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05سياسي

مجمع تشخیص مصلحت تسلیم فشارها برای تصویب لوایح «FATF» نشود


طی روزهای اخیر فشار به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب پیوستن به لوایح «FATF» شدت گرفته است اما این مجمع نباید تسلیم این فشارها شده و تصمیم اشتباه بگیرد.

- کرج - امام جمعه کرج گفت: طی روزهای اخیر فشار به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب پیوستن به لوایح FATF شدت گرفته است اما این مجمع نباید تسلیم این فشارها شده و تصمیم اشتباه بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرج با اشاره به روز درختکاری اظهار کرد: مسئله درختکاری امری پربرکت بوده که در احادیث و روایت نیز به آن تأکید شده است.

وی بیان کرد: بعد پیروزی انقلاب اسلامی به مسئله و نهضت درختکاری تأکید خاصی شد و می بینیم که طی سنوات اخیر مردم و مسئولان اهمیت ویژه ای به این امر و همچنین حفظ محیط زیست دارند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه درباره معایب و ضررهای پیوستن لوایح FATF بحث های زیادی شده و این امر اثبات شده است، تصریح کرد: طی روزهای اخیر فشار به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب پیوستن به لوایح FATF شدت گرفته است اما این مجمع نباید اسیر این فشارها شده و تصمیم اشتباه بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص مصلحت تسلیم فشارها برای تصویب لوایح «FATF» نشود

مجمع تشخیص مصلحت تسلیم فشارها برای تصویب لوایح «FATF» نشود