مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-06حوادث

پرداخت همه کمک های نقدی برای تکمیل خانه هابه خانوارهای خسارت دیده


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کمک های نقدی در حسابی متعلق به هلال احمر تجمیع شده و به خانوارهای خسارت دیده برای تکمیل خانه ها پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری جمعه شب در نشست با مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در فرمانداری دنا افزود: در هنگام وقوع زلزله و لحظات اولیه هفت ساعت و نیم در شهر سی سخت خانه به خانه گشتم، مردم درد دل و حتی عصبانیت هایی داشتند باید اجازه می دادیم مردم داد می زدند، خب آرامشی بوده به واسطه زلزله از دست رفته و این عصبانیت طبیعی است، ما مدیر هستیم و پذیرفتیم در شرایط سخت کنار مردم باشیم و سیبل نقدها و نگرانی های مردم باشیم.

وی بیان داشت: مردم خانه و کاشانه شأن خراب شده اگرچه پیش بینی ارائه بسته هایی را داشتیم اما این با توجه به خرابی منازل مردم کم است اما در راستای بازسازی خانه ها، دپوی میلگرد انجام شده و محموله آهن نیز در حال ارسال بوده و 100 نفر را برای صدور پروانه به شهرداری معرفی کردیم.

استاندار اظهار داشت: اولین استانی هستیم که تمام توان علمی و اجرایی را پای کار آورده و دوباره از تماس ها و پیام های امید بخش رهبر انقلاب و رییس جمهور تشکر کرد می کنم و پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص پیگیری روند بازسازی منازل مردم و لزوم همکاری همه دستگاه ها برای بازسازی منازل مردم بسیار امیدبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت همه کمک های نقدی برای تکمیل خانه هابه خانوارهای خسارت دیده

پرداخت همه کمک های نقدی برای تکمیل خانه هابه خانوارهای خسارت دیده