مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06سياسي

محل جدید دپوی پسماند روی زنجان مشخص شد


با پیگیری دستگاه قضایی دغدغه چندین دهه ای مردم زنجان در خصوص تعیین محل جدید دپوی پسماند روی زنجان رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین افتتاح و بهره برداری محل جدید دپوی پسماند روی زنجان اظهار کرد: با پیگیری دستگاه قضایی دغدغه چندین دهه  مردم زنجان در خصوص تعیین محل جدید دپوی پسماند روی زنجان رفع شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مراتب خر و از همکاری مسئولان استانی بویژه  استاندار  و معاونین وی تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: در دهه های گذشته مردم شریف زنجان دغدغه و نگرانی هایی در خصوص مسائل زیست محیطی و پساندهای روی داشتند که این دغدغه مردم بحق  و قابل پیگیری بود.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت: همه چیز در توسعه باید مورد توجه و عنایت مسئولان امر باشد، بخصوص در  بخش دپوی پسماندها به  محیط زیست که   هم تکلیف و هم وظیفه است.

صادقی نیارکی ادامه داد: در سیره نبوی نسبت به حفظ درخت و کاشتن آن توصیه شده است که این نشان از اهمیت و توجه بالا برای حفظ محیط زیست از صدر اسلام تا به امروز بوده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: امروز با همت بلند و هماهنگی و تعامل میان دستگاه های مختلف خصوصا بعد از ورود جدی ریاست قوه قضاییه به موضوع حل مشکل دپوی پسماند روی زنجان و با تلاش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل جدید دپوی پسماند روی زنجان مشخص شد

محل جدید دپوی پسماند روی زنجان مشخص شد