مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-06اقتصادي

فعالیت قالیشوییهای غیرمجاز موجب دردسر شهروندان می شود


فعالیت قالیشویی های غیرمجاز و یک شبه که برای کسب سود در ایام پایانی سال فعالیت می کنند گاهی باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است.

- ایسنا/البرز رییس اتحادیه قالیشویان کرج گفت:فعالیت قالیشویی های غیرمجاز و یک شبه که برای کسب سود در ایام پایانی سال فعالیت می کنند گاهی باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است.

محمدرضا احسانی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نرخ شستشوی قالی توسط واحدهای مجاز اظهار کرد: امسال هر متر فرش ماشینی از متری 10 تا 13 هزار تومان و هر متر فرش دستباف هم بین 18 تا 25 هزار تومان شستشو می شود.

وی با بیان اینکه نرخ شستشوی فرش های اعلا، تمام ابریشم و چهل رج کمی متفاوت است ادامه داد: شستشوی این فرش ها به صورت توافقی و بر طبق عرف بازار نرخ گذاری می شود.

این مسئول اضافه کرد: به هزینه های مذکور هزینه کرایه و سرویس ایاب ذهاب هم اضافه می شود که 20 هزار تومان است.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای شستشوی مبل هم نرخ مصوبی تعیین شده، گفت: با توجه به تنوعی که مبل ها دارند نمیتوان نرخ مشخصی برای شستشوی آنها تعیین کرد ولی به صورت تقریبی بین 150 تا 250 هزار تومان متغیر است.

احسانی نیا اضافه کرد: البته هم در بحث فرش و هم مبل اگر مردم خواهان خدمات خاص تری باشند، هزینه دریافتی از سوی قالیشویی ها متغیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قالیشوییهای غیرمجاز موجب دردسر شهروندان می شود

فعالیت قالیشوییهای غیرمجاز موجب دردسر شهروندان می شود