مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-06اقتصادي

چرا درگاه های ارائه دهنده رمزارز مسدود می شوند؟


در حالیکه پیش از این شرکت شاپرک به پرداخت یارها اعلام کرد که درگاه های الکترونیکی که رمزارز ارائه می کنند، مسدود خواهند شد، یک کارشناس رمزارزها معتقد است که این امر بدین منظور است تا صرافی های الکترونیک فعال در زمینه رمزارزها تعطیل شوند و خرید و فروش .

- در حالیکه پیش از این شرکت شاپرک به پرداخت یارها اعلام کرد که درگاه های الکترونیکی که رمزارز ارائه می کنند، مسدود خواهند شد، یک کارشناس رمزارزها معتقد است که این امر بدین منظور است تا صرافی های الکترونیک فعال در زمینه رمزارزها تعطیل شوند و خرید و فروش رمزارزها به سمت صرافی های مجاز بانک مرکزی که سایر ارزها را نیز معامله می کنند، حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اعلام مسئولان بانک مرکزی مبنی بر اینکه طبق قانون شورای عالی مبارزه با پولشویی و مصوبه هیئت دولت در سال 1398 مبادله رمزارزها مانند بیت کوین در ایران ممنوع است، در این راستا مرکز ملی فضای مجازی هم اعلام کرد که سایت های خریدوفروش بیت­ کوین مجوز ندارند.

بنابراین، مبادله رمز ارزها تنها برای استخراج رسمی رمز ارز در جهت واردات بلامانع اما معامله این نوع ارز بین افراد ممنوع است.

پس از طرح این موضوعات، شرکت شاپرک در نامه ای به پرداخت یاران و پذیرندگان پشتیبانی شده در نظام پرداخت کشور اعلام کرد که نسبت به قطع خدمات پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا درگاه های ارائه دهنده رمزارز مسدود می شوند؟

چرا درگاه های ارائه دهنده رمزارز مسدود می شوند؟