مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-06اقتصادي

پلمب 350 واحد صنفی خوزستان به دلیل عدم رعایت پروتکل ها


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در هفته گذشته 350 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل نکردن به دستورهای ستاد مقابله با کرونا پلمب شده اند.

- ایسنا/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در هفته گذشته 350 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل نکردن به دستورهای ستاد مقابله با کرونا پلمب شده اند.

بهرام جباری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انجام گشت های مشترک نظارت بر اصناف در شرایط شیوع کرونا و تشدید بازرسی در شهرهای با وضعیت قرمز اظهار کرد: بازرسی از اصناف، روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر توسط گشت های مشترک بازرسان صمت و اصناف به همراه نیروهای فرمانداری شهرستان ها، اماکن نیروی انتظامی و بهداشت در شهرهای مختلف خوزستان در حال انجام است.

وی افزود: از هفته گذشته تاکنون، 12 هزار و 665 واحد صنفی در سراسر خوزستان توسط گشت های مشترک مورد بازرسی قرار گرفته اند و 350 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل نکردن به دستورهای ستاد مقابله با کرونا پلمب شده اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: از واحدهای صنفی انتظار داریم به دستوراتی که ستاد مقابله با کرونا صادر می کند توجه کنند و در شرایط دشوار کرونایی، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 350 واحد صنفی خوزستان به دلیل عدم رعایت پروتکل ها

پلمب 350 واحد صنفی خوزستان به دلیل عدم رعایت پروتکل ها