مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-06اقتصادي

نصب مخازن آب شرب اضطراری در مرکز پایتخت آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان درباره نصب مخازن آب شرب اضطراری در مرکز پایتخت گفت:در راستای ملاحظات پدافند غیر عامل و افزایش تاب آوری پایتخت در مواقع بروز زلزله، - شهردار منطقه 11 تهران از نصب مخازن 70 هزار لیتری آب اضطراری با قابلیت قطع خودکار در مواقع زلزله و تأمین آب آشامیدنی برای افزایش تاب آوری شهر بعد از وقوع زلزله در محله های مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان درباره نصب مخازن آب شرب اضطراری در مرکز پایتخت گفت:در راستای ملاحظات پدافند غیر عامل و افزایش تاب آوری پایتخت در مواقع بروز زلزله، تفاهم نامه ای بین آبفا و شهرداری تهران منعقد شده است که بر مبنای آن در هر محله یک مخزن آب اضطراری برای تأمین آب شرب شهروندان تعبیه خواهد شد.

آبادیان افزود: این مخازن با گنجایش 70 هزار لیتر آب به مدت 3 شبانه روز می توانند نیاز های هر محله را تأمین کنند و در مواقع عادی به شبکه آب شهری متصل هستند.

وی ادامه داد: مخازن آب اضطراری که در عمق زمین تعبیه می شوند؛ دارای اتصالاتی هستند که در هنگام وقوع زلزله بیشتر از 5 ریشتر شیر های ورودی و خروجی آن به صورت خودکار قطع می شود و آب مورد نیاز با پمپاژ و شیر های مخصوص قابل برداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب مخازن آب شرب اضطراری در مرکز پایتخت آغاز شد

نصب مخازن آب شرب اضطراری در مرکز پایتخت آغاز شد